czas na zakupy jesienno zimowe

Środa, 13 listopada 2013 · dodano: 13.11.2013 | Komentarze 11

zakupy na zimne dni chociaż w części zrobione. Są rękawiczki, kurtałka i nawet ochraniacze :-).
Rękawiczki Endura Strike © LeeFuks

Ochraniacze Chiba Eurotex © LeeFuks

Kurtka Dare AEP Waterproof © LeeFuks

kes
| 11:16 czwartek, 14 listopada 2013 | linkuj Ok, poczekam na opinię. Możesz dać namiar. :)
Mógłbyś też zrobić fotkę od spodu (w necie nie ma).
LeeFuks
| 11:08 czwartek, 14 listopada 2013 | linkuj może wstrzymaj sie az je przetestuje, będziesz miał świeże info :-).Jak coś to za 115 pln kupiłem i moge Ci podac sklep w Wa-wie
kes
| 10:38 czwartek, 14 listopada 2013 | linkuj Rozglądam się właśnie za czymś pośrednim. Zależy mi głównie na ochronie przed wiatrem/zimnem, ale mała oddychalność by się przydała, żeby noga się nie pociła. W dużym deszczu nie jeżdżę, co najwyżej w lekkim ale nie dłużej niż godzinę. Chyba kupię taki sam model. :)
LeeFuks
| 09:22 czwartek, 14 listopada 2013 | linkuj wg producenta tak, ale czy całkowiecie to się okaże. Ja do wszelkich "całkowicie" itp mam duży dystans, szczególnie jeżeli chodzi własnie o wszelkie water, wind itp proof.. Materiał wygląda solidnie, jest dobrze połatany i wydaje się że na moze w jakis sposób ochronic przed chłodem i deszczem. Postaram sie podzielic wrażeniami.
kes
| 08:37 czwartek, 14 listopada 2013 | linkuj Fajne ochraniacze. One całkowicie wodoszczelne? Czytaj - nieprzemakalne?
LeeFuks
| 08:27 czwartek, 14 listopada 2013 | linkuj Piotrek, możesz nawet w sztiflach jeżdzić :-)
wloczykij
| 23:03 środa, 13 listopada 2013 | linkuj Ochraniacze na pedały spd czy na zwykłe platformy ;)
LeeFuks
| 22:43 środa, 13 listopada 2013 | linkuj cena... to jej wina -znalazłem poniżej 100pln. Wcześniej miała być inna - własnie oczoj.bna
tlenek
| 22:31 środa, 13 listopada 2013 | linkuj świetna kurtka! szkoda własnie że tak mało "oczojebna" ale z kamizelką będzie ok.
LeeFuks
| 21:52 środa, 13 listopada 2013 | linkuj no wiem, ale nie ma np. tych kurtek w innych kolorach :-(
trudno, kamizelka na trasie będzie :-)
Jurek57
| 21:50 środa, 13 listopada 2013 | linkuj Zakupy super !
Chociaż na krótkie dni poszedłbym w "kolory" ! :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa geipo