Lubelskie/Podkarpackie-dzień1 (Dęblin-Lublin)

Czwartek, 5 czerwca 2014 · dodano: 11.06.2014 | Komentarze 0

Z rana dojazd do pracy - standardowo tyle tylko, że z całym rynsztunkiem. Po robocie szybko na pociąg do Dęblina i potem sruuu na kołach. Kierunek Lublin i czekający gdzieś tam Piotrek. W Dęblinie jestem około 19tej, jest przyjemnie. Słońce zaszło, wiatr nie wieje. Na wysokości Puław zmieniłem kierunek na wschodni.  Wiatr zaczął wiać mi z boku, co nie było najfajniejsze, ale dało się przeżyc. Gdzieś tak w połowie drogi zjechałem na S17 i dalej prosto proułem do praawie samego Lublina. Stresowałem sie jak choolera i cały czas wyglądałem policyjnego samochodu. Ale jakoś bez problemów dojechałem prawie do samego Lublina. Gdyby nie fakt, iż droga ma status ekspresowej i jest tam zakaz jazdy rowerem, to powiedziałbym że jechało się super.  Bardzo szerokie i w miarę czyste pobocze, umiarkowany ruch i tylko dwa obtrąbienia. Z Piotrkiem spotykamy sie około 23.00. Wizyta na stacji, co by uczcić spotkanie i szukamy miejsca na rozbicie namiotów.