Info
Ten blog rowerowy prowadzi LeeFuks z miasteczka Warszawa ul. Głębocka . Mam przejechane 60481.95 kilometrów w tym 1216.17 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.59 km/h i mam na wszystko...Więcej o mnie.
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2020, Czerwiec6 - 0
- 2020, Maj4 - 0
- 2020, Marzec2 - 0
- 2020, Luty1 - 0
- 2020, Styczeń3 - 0
- 2019, Grudzień3 - 0
- 2019, Listopad9 - 0
- 2019, Październik9 - 0
- 2019, Wrzesień13 - 2
- 2019, Sierpień5 - 0
- 2019, Lipiec17 - 2
- 2019, Czerwiec14 - 0
- 2019, Maj18 - 4
- 2019, Kwiecień13 - 0
- 2019, Marzec12 - 0
- 2019, Luty10 - 0
- 2019, Styczeń10 - 3
- 2018, Grudzień11 - 3
- 2018, Listopad9 - 0
- 2018, Październik16 - 0
- 2018, Wrzesień20 - 0
- 2018, Sierpień21 - 1
- 2018, Lipiec13 - 0
- 2018, Czerwiec18 - 0
- 2018, Maj18 - 3
- 2018, Kwiecień20 - 3
- 2018, Marzec19 - 2
- 2018, Luty9 - 0
- 2018, Styczeń12 - 0
- 2017, Grudzień8 - 0
- 2017, Sierpień3 - 0
- 2017, Lipiec18 - 2
- 2017, Czerwiec18 - 0
- 2017, Maj21 - 4
- 2017, Kwiecień16 - 1
- 2017, Marzec16 - 0
- 2017, Luty12 - 0
- 2017, Styczeń11 - 0
- 2016, Grudzień15 - 0
- 2016, Listopad18 - 4
- 2016, Październik16 - 9
- 2016, Wrzesień21 - 2
- 2016, Sierpień19 - 2
- 2016, Lipiec6 - 0
- 2016, Czerwiec17 - 7
- 2016, Maj14 - 8
- 2016, Kwiecień16 - 12
- 2016, Marzec18 - 1
- 2016, Luty10 - 0
- 2016, Styczeń13 - 4
- 2015, Grudzień14 - 2
- 2015, Listopad20 - 8
- 2015, Październik16 - 0
- 2015, Wrzesień21 - 5
- 2015, Sierpień9 - 6
- 2015, Lipiec19 - 0
- 2015, Czerwiec17 - 4
- 2015, Maj19 - 5
- 2015, Kwiecień14 - 2
- 2015, Marzec15 - 3
- 2015, Luty13 - 0
- 2015, Styczeń4 - 2
- 2014, Grudzień1 - 4
- 2014, Listopad14 - 8
- 2014, Październik18 - 3
- 2014, Wrzesień24 - 6
- 2014, Sierpień14 - 3
- 2014, Lipiec14 - 1
- 2014, Czerwiec20 - 3
- 2014, Maj19 - 14
- 2014, Kwiecień17 - 5
- 2014, Marzec24 - 5
- 2014, Luty17 - 2
- 2014, Styczeń20 - 8
- 2013, Grudzień16 - 0
- 2013, Listopad19 - 23
- 2013, Październik21 - 24
- 2013, Wrzesień22 - 2
- 2013, Sierpień15 - 1
- 2013, Lipiec16 - 2
- 2013, Czerwiec16 - 9
- 2013, Maj18 - 10
- 2013, Kwiecień22 - 19
- 2013, Marzec21 - 17
- 2013, Luty16 - 7
- 2013, Styczeń20 - 11
- 2012, Grudzień18 - 7
- 2012, Listopad13 - 9
- 2012, Październik21 - 8
- 2012, Wrzesień21 - 12
- 2012, Sierpień21 - 8
- 2012, Lipiec14 - 7
- 2012, Czerwiec16 - 2
- 2012, Maj21 - 18
- 2012, Kwiecień20 - 24
- 2012, Marzec10 - 11
- 2012, Luty11 - 4
- 2012, Styczeń16 - 16
- 2011, Grudzień13 - 8
- 2011, Listopad18 - 4
- 2011, Październik19 - 0
- 2011, Wrzesień20 - 0
- 2011, Sierpień23 - 0
- 2011, Lipiec9 - 1
- 2011, Czerwiec5 - 5
- DST 26.55km
- Czas 01:11
- VAVG 22.44km/h
- Sprzęt Jimi Hendrix
- Aktywność Jazda na rowerze
Taurus IV uchwyt rowerowy
Środa, 20 sierpnia 2014 · dodano: 21.08.2014 | Komentarze 0
Chciałem się z Wami podzielić swoją opinią na temat uchwytu rowerowego do bagażnika dachowego TAURUS IVUżywam tego bagażnika powiedzmy od dwóch lat. Zaznaczam, że uchwyt jest zamontowany cały czas na samochodzie - zima, lato itd. Rower woziłem na nim „od czasu do czasu” – najdłuższa trasa to nad nasze morze.
Cena
Zakupiłem go za około 80 pln więc cena wg mnie przyzwoita jak na uchwyt. Ale...
Budowa/wykonanie
Bagażnik wykonany jest ze stali pokrytej lakierem proszkowym (rurki), śruby oraz cybanty wykonane z chromowanej stali. Nakładki na rurki wykonane ze stali. Ramiona mocujące ramę wykonane z plastiku. Koła mocowane są za pomocą opasek z plastiku. W moim przypadku do bagażnika zamocowałem uchwyt za pomocą standardowych wsuwek (profilT).
Mocowanie roweru
Rower mocujemy do uchwytu za pomocą opasek (koła przód i tył) oraz mocowania do ramy (ramie dociskowe na sprężynie)
Słabe strony
Wg mnie uchwyt ma dwie słabe strony. Jedna to materiały – stal powleczona plastikiem, nakładki ze stali, śruby, sprężyna - po dwóch latach wszystko jest mocno zardzewiałe i nie nadające się do bezpiecznego przewożenia roweru. Najbardziej zardzewiałe są nakładki ze stali, śruby i część rurki łącząca głowicę dociskową. Przekłada się to na niemożliwość stabilnego i bezpiecznego docisku uchwytu do ramy roweru. Wsuwki musiałem już wymienić wcześniej bo też były mocno skorodowane.
Druga to sam mechanizm bazujący na sile naszego docisku – za pomocą gałki dokręcamy sprężynę która zaciska dwa ramiona na ramie roweru. Trzeba ją dokręcić dość mocno – w przeciwnym wypadku mocowanie nie będzie stabilne. Już od samego początku wydawało mi się, że cała ta głowica po mocnym docisku lekko się wygina.
Podsumowując, chciałbym zaznaczyć, że pomimo ww słabych stron rower ni razu nie spadł, obsunął się etc. Za stosunkowo niską cenę dostajemy produkt, który na pewno nie będzie służył nam „przez długie lata” i raczej nie polecam osobom, które jak ja jeżdżą z bagażnikiem przez cały rok. Może być alternatywą dla osób chcących kupić coś na kilka wyjazdów.
Kategoria Do roboty! Roboty.., przetestowane na 4 literach..