11.04.2016-namiot

Poniedziałek, 11 kwietnia 2016 · dodano: 12.04.2016 | Komentarze 4

Kompletowania bambetli dalszy ciąg. teraz namiot - w moim Hi-Tec Twin2 po około 20stu wypadach połamał się stelaż, połamał się potem reszta pogubiła i koniec końców ostatni raz musiałem ratować się patykami...
Teraz w zasadzie zastanawiam się nad dwoma namiotami  - Muwang'iem I FJ i Naturhike'em rodem z Chin....

zarazek
| 08:10 wtorek, 12 kwietnia 2016 | linkuj Sprawdziłem - moja Kłecza ma 100 cm w najwyższym miejscu wewnątrz i mogę w niej wygodnie siedzieć, więc będzie OK. :)
LeeFuks
| 08:02 wtorek, 12 kwietnia 2016 | linkuj opinie w necie tez są ok dla tego namiotu. Nie ma ich dużo, ale jak są to pochlebne
| 08:01 wtorek, 12 kwietnia 2016 | linkuj no właśnie. okazuje się, że jest już chyba wszystko...co więcej - jakość tych towarów w większości jest ok. Ostatnio kupiłem powerbanka i powiem Ci, że mój poprzedni - dobrej marki nie może nawet stanąć przy chińczyku... Tutaj z tym namiotem wydaje się podobnie. Parametry jak za namiot do 500 pln przyzwoite, nawet bardzo. Czy możesz siedzieć? wg wymiarów ma 100 cm - najwięcej z namiotów jakie oglądałem ostatnio..Mój Twin też miał 100 cm i było idealnie.
Jedyny mankament to gwarancja, ewentualne koszty związane wysyłką etc..Ale chyba go kupię.
zarazek
| 07:14 wtorek, 12 kwietnia 2016 | linkuj Niezłą wagę ma ten chińczyk. Chociaż nie wiem, czy da się w nim swobodnie siedzieć bez rozpychania głową sufitu. ;) Kupowałem parę rzeczy z bang-gooda, ale nie wiedziałem, że mają też namioty :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa enieo