Wokół Tatr - dz.III/Powrót

Poniedziałek, 3 października 2016 · dodano: 11.10.2016 | Komentarze 5

Trzeciego dnia pogoda zmienia się zupełnie - zimno i deszczowo. Mam jakieś 100km do Krakowa. Tam zamierzam się spotkać z przyjaciółmi i na Pendolino. Trasa słaba - jadę krajówką - samochodów dużo, deszcz, zimno.Na wysokości Rabki zjeżdżam w wojewódzka jest lepiej,trochę podjazdów, trochę zjazdów, ale deszcz nie przestaje.
Fajne okolice do jeżdżenia - Kasiny i obok.

Przed Krakowem nie chcąc jechać obok samochodów, decyduje się na opłotki, ale nie był to dobry wybór - po chwili piękna wąska dróżka, przemienia się w kamienistą masakrę. A deszcz leje.
Kraków, jak to Kraków nie lubi rowerzystów…
Za to w Pendolino wesoło - najpierw Rusek nie rozumie, że rower w pociągu ma swoje konkretne miejsce, a potem prawie całą drogę gadam z sąsiadem o rowerach, górach i bankach..
Wyjazd uważam za bardzo udany - kierunek zachodni jakim jechałem wydaje się łatwiejszy od Wschodniego. Miałem bardzo dużo pięknych zjazdów, na palcach jednej ręki można policzyć poważne podjazdy. Bardzo żałuję, że nie wziąłem namiotu - masa miejsc (dzikich) do biwakowania. Odcinek od granicy do Liptowskiego Mikulasza bardzo słaby pod względem sklepów, barów i noclegowni. Masa pięknych widoków i pięknych miejsc do ładowania aku. Polecam!

zarazek
| 11:27 środa, 12 października 2016 | linkuj Ja pojechałem kawałek (kilka kilometrów) DK49 (Nowy Targ - Jurgów) - brrrrrr... masakra. Brak pobocza, samochody na gazetę 100 km/h... Na zakopiance być może są pobocza.
LeeFuks
| 09:53 środa, 12 października 2016 | linkuj co do krajówek - najgorzej to z Białki do Rabki. Potem już było spoko. Pogoda zepsuła się w poniedziałek, w niedziele było cały dzień ładnie
zarazek
| 09:28 środa, 12 października 2016 | linkuj Ten weekend kończył okres pięknej pogody w górach. W piątek i sobotę w dolinach było wręcz gorąco, zepsuło się chyba w niedzielę? Gratulacje przejechania fajnej trasy, choć ten odcinek Zakopane - Kraków krajówkami to już nie moja bajka. ;)
LeeFuks
| 21:17 wtorek, 11 października 2016 | linkuj Buty-trudno powiedzieć. Jeżeli chodzi o wodę, to przemokły pod koniec dnia. Tak bardzo, że jeszcze są wilgotne....
wloczykij
| 20:17 wtorek, 11 października 2016 | linkuj Niby znam tą trasę na pamięć, ale fajnie sobie to przypomnieć oglądając zdjęcia. Super że ci pogoda dopisywała, bo widoki są całą atrakcją tej trasy;) Jak się buty spisały w ostatni dzień? ;) Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa trzad