wielkanocnie do Piastowa

Niedziela, 8 kwietnia 2012 · dodano: 08.04.2012 | Komentarze 4

miałem zamiar zjeść dzisiaj duuużo słodkiego, więc spalanko jakieś by się przydało. Do teścia na jajeczko i obiad. Po drodze spotkałem JEDNEGO rowerzystę - puchy że hoho. Pogoda bez rewelacji, ale jakby nie wiatr to byłoby całkiem,całkiem. Test Jimiego - dzień pierwszy:
siodełko trza dopasować, tylny hamul do sprawdzenia, licznik nie działa, przerzutki do regulacji. Dopasować też się muszę do kierownicy, bo trochę mnie dzisiaj ręce bolały.Reszta ok. Koła przy zjaadach robią wrażenie =;-), zap.. że aż miło.
p.s.WESOŁYCH ŚWIĄT WSZYSTKIM ZNAJOMYM I NIE-ZNAJOMYM!

LeeFuks
| 19:23 poniedziałek, 9 kwietnia 2012 | linkuj Dzięki Przemku.
PrzemekR
| 18:39 poniedziałek, 9 kwietnia 2012 | linkuj Ja dziś się świątecznie wybrałem i było w miarę ok. Jak wyszło słoneczko to rowerzystów było całkiem sporo, także rodzin z małymi dzieciakami na rowerach i fajnie że ludzie zaczęli traktować święta nie tylko jako dni obżarstwa ale też aktywnego odpoczynku np. na rowerach.
Powodzenia w użytkowaniu nowego roweru, ja zakup odłożyłem na przyszły rok :)
LeeFuks
| 22:12 niedziela, 8 kwietnia 2012 | linkuj dzięki. ano nareszcie =;-). Ja też pokładam w nim takie/duże nadzieje. Wrażenie sprawia dobre.. a dalej to zobaczymy - lekko nie będzie miał to pewne.
t0mas82
| 21:56 niedziela, 8 kwietnia 2012 | linkuj Zdrowych, Wesołych i rowerowych :) No proszę widzę, że w końcu nowy rower zakupiony. Mam nadzieje, że będzie z równą wirtuozerią rozprawiał się z asfaltami i leśnymi ścieżkami co Jimi z grą na gitarze :) Pozdro

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa aoree