09/08/2012

Czwartek, 9 sierpnia 2012 · dodano: 09.08.2012 | Komentarze 3

byłem dzisiaj w szpitalu na Lindleya - 28 stycznia 2013 jestem zapisany na artroskopię... zobaczymy co to będzie. Po urlopie ból w kolanie zdecydowanie się nasilił, chyba muszę jakąś 200tkę ciachnąć..

PrzemekR
| 06:24 sobota, 11 sierpnia 2012 | linkuj wiesz co to generalnie był spory spontan bo znajoma porzuciła temat ze zbiera się ekipa na taka wycieczkę ale mi termin nie bardzo pasował i w ostatniej chwili udało się urlop przesunąć. częściowo zrealizuje zakładana trasę latarniana a potem do granicy wschodniej
LeeFuks
| 21:47 piątek, 10 sierpnia 2012 | linkuj eeeee to czemu nie napisałeś wcześniej. nieładnie. Ja mam podobny plan tylko chyba z Kołobrzegu za zachód do Sassnitz pojadę. udanej wyprawy i uważaj na siebie!
PrzemekR
| 21:44 piątek, 10 sierpnia 2012 | linkuj Trzymam kciuki za udaną operację, a jak chcesz 200tkę to będzie kilka do wyboru po drodze, dziś nad ranem jadę pociągiem do Świnoujścia i dalej utwardzonymi drogami wzdłuż wybrzeża aż do wschodniej granicy :) Kontakt masz jakbyś chciał na weekend wyskoczyć.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa umalu