• Sprzęt Meridka Zimowa

11/12/2012

Wtorek, 11 grudnia 2012 · dodano: 11.12.2012 | Komentarze 0

oj ciężki ten dzień... rano akcja na drodze. Jak najbardziej z mojej winy, ale też przy dziwnym zachowaniu drogowego duetu - kierowca autobusu plus taryfiarz. otóż wymijam z prawej stojący autobus (widząc że miejsca jest dosyć) gdy mniej więcej w połowie mojego manewru autobus skręca w prawo i kawałek podjeżdza do przodu (cały czas stojąc na czerwonym,) blokując mi do minimum przejazd z prawej strony. Na drugim pasie stoi taryfiarz - próbuję się przecisnąć obok nich ale zahaczam o taryfę. Staję i przepraszam, jednak koleś wyskakuje z samochodu i nawija, że porysowałem mu samochód i teraz zapłacę za szkodę. Ja oczywiście wiem, że żadnej szkody nie ma i chęć odjechać, ale klient łapie mnie za sakwę i coś tam nawija. Mówię mu, że chcę zjechać, aby zakończyć temat, po czym zwijam się. Niby normalna sytuacja, kolejny rowerzysta, któremu wydaje się, że może sobie robić na ulicy co mu się podoba, ale należy tutaj zwrócić uwagę na zachowanie najpierw autobusiarza, a potem taryfiarza. Po co autobusiarz najprawdopodobniej widząc mnie zjechał na prawo? cały czas miał czerwone, stał na swoim właściwym pasie... jak to możliwe, że taryfiarz tak szybko wyskoczył z samochodu... powiem Wam, dziwna sprawa...
ale wina niestety moja...