route 801_wietrzna noc ze wschodem w Dęblinie

Niedziela, 3 marca 2013 · dodano: 03.03.2013 | Komentarze 2

Postanowiłem wreszcie nocą popróbować dalszych (no może średnich) dystansów. Jako, że czas miałem ograniczony (jak zwykle), a prognoza wskazywała na raczej mocny wiatr w kierunku wschodnim,wybrałem kierunek na Lublin trasą 801. Wieczorem skontaktował się ze mną jeszcze Przemek i razem ruszyliśmy na nocne wojaże. Dla mnie była to pierwsza całonocna wycieczka. Bez zastanowienia pojechałem na 28" przy czym całą zimę jeździłem na 26" i nie martwiąc się o swój tyłek zasiadłem na "nowym" sidełku...Trasa z początku prowadziła ścieżkami wzdłuż wału, potem już cały czas ulicą. Znikoma ilość samochodów, mocny wiatr lekko z boku, las i cisza powodowały, że jechało się całkiem znośnie. Temperatura oscylowała w okolicach 0st, ale odczuwalna była około-5st.Przed pierwszym postojem zaczęło mocniej wiać i zaczął padać lekki śnieg, co znacznie pogorszyło komfort jazdy.Do świtu jechaliśmy już zmiennym szczęściem co do wiatru i śniegu plus doszła jeszcze kiepska droga na odcinku Wilga-Maciejewice - co znacznie nadszarpnęło nasze morale. Do Dęblina przyjechaliśmy około 8.30. Ogólnie jestem zadowolony z tej wycieczki - miłe towarzystwo Przemka, sprawdzenie siebie w lekko zimowych nocnych warunkach i kilka dodatkowych gmin. Czegóż chcieć więcej. Szkoda tylko Przemka - przez mocny wiatr pozbył się lusterka i adapteru do komórki.

jedyne miejsca gdzie nie wiało